'Webbsidan kan inte visas'


Nu är jag tillbaka!
De senaste två gångerna jag försökt blogga har blogg.se strejkat, men nu är jag här igen.

Det har bokstavligt talat varit fullt hus hos mig i veckan. Sannalisa och Victoria kom raka vägen från Göteborg med överdimensionerade väskor som vanligt och intog min lilla bonad :) Vi har levt compact living tillsammans med mina två sängar och en bäddsoffa. Nu tycker ni kanske att det är att gå till överdrift med så många sovplatser eftersom jag trots allt inte har så många sleepovers, men det är enbart tillfälligt tills Moamos återigen flyttar ner till stora staden på söndag, wohoo.

Vi har spenderat dagarna med ändlös shopping och kändisspotting. Som vanligt ligger jag lååångt efter när det gäller shoppingeffektivitet, två plagg har inhandlats varav den ena ska lämnas tillbaka, som vanligt. Men, under turerna har vi sett både Winnerbäck, Johan Palm med band, Peter Magnusson och också en man som var misstänkt lik Thomas Bodström. Jag gick dessutom in i Skärgårdsdoktorn-morfar. Jag tror att båda fröknarna var nöjda med skörden ;P

Veckans störningsmoment har varit SJ's monopol och Vero Modas betalningssystem. Vi blir alla galna på att det inte går att hitta tågbiljetter för mindre än en förmögenhet var man än ska. Jag skulle helst tågstrejka, men eftersom det är mitt enda sätt att förflytta mig längre sträckor försökte jag ända boka en biljett - sidan ligger tyvärr nere för tillfället. Värdelöst var ordet.
Vero Moda däremot skulle kunna vara trevligt, eftersom dom inte dragit några pengar för kläderna vi handlade för 2 dagar sen. Tyvärr tror jag mer att det kommer komma som en tråkig överraskning när man minst anar det :P

Om jag någonsin kommer in på SJs sida ska jag boka en biljett hem, med mellanlandning i Sandviken för käk och trevligt samkväm hos Caroline och sedan födelsedagskalas för Tilde och morsdagsmys med mammi i Ljusdal. Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Mia

Kan du inte kolla med nån av alla dessa veckopendlare om du inte kan åka med nån av dom upp då? Så slipper du betala en massa dyra pengar till SJ.... ;)



Ta hand om dig!!!

Kram

2009-05-28 @ 20:08:26
URL: http://miahed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0