Soon to be released

Man blir alltid lite mer effektiv med ljuset, energin kommer tillbaka från det ide där det befunnit sig över vintern.

Jag drömde inatt att jag hastigt och lustigt flyttat tillbaka till Barcelona, och det absolut första jag gjorde var att strosa runt i Parc Güell, Gaudís park som låg på promenadavstånd från lägenheten i Gracía. Det var dock inte ett av mina 'häng', jag drog mig snarare till Montjüic när jag längtade efter grönbete. Hursomhelst, i drömmen åkte jag sen en betydligt luftigare men mörkare buss till någonstans där jag träffade Anna och Josefine. Det var en udda dröm.

Tillbaka till verkligheten och effektiviteten hann jag igår både städa, laga storkok och skicka en del roliga mail efter jobbet. Dessutom har jag snart läst klart del 2 i Stieg Larssons trilogi och jag har inte alls tålamod att vänta tills mamma kan komma ner med 3an. Kanske måste jag besöka en bokhandel innan dess. Dessutom vill jag gå på bio!

Jag behöver göra bilder i sommar, hur mycket som helst. Har precis fått de gamla bilderna på Kenza från Hanna B och ska sätta mig ner och välja ut vilka som ska vara med på hemsidan nu, det är nog lättare än vad det låter som. Sen måste jag alltså börja skissa på idéer att plåta, för jag tror att portfolion är lite pjåkig än så länge. Jag älskar fortfarande bilderna från Guccis vårvisningar, men man kan ju inte bara vara copycat heller.

Imorgon tillbringas stora delar av dagen i Huddinge med Patrik för att få igång hemsidan. Jag tror jag vet hur den ska se ut :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Oh nooo! Annu ett Stigge fan! Ivan har varit besatt och okontaktbar da dessa bocker varit i hans hander. Plus att vi mastat jaga de i olika bookshops har och var och sjalvklart sa hittade vi bara del 2 nar vi vill ha 3 osv. Nu ar de slut och han jamfor numer varenda bok med dem. Men visst ar de bra?!

2009-05-06 @ 11:22:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0