Sommar

Har precis anlänt till Stockholm igen efter en lång och skön helg hemma i Ljusdal. Det finns inget ställe som är lika avslappnande :) Jag har ägnat mig åt att läsa, ha sovmorgon, busa med strellan och umgås med gott sällskap. Men jag har faktiskt lyft ett finger också, och köpt en plats på ett webbhotell och ett domännamn till hemsidan! Jag återkommer när den är redo att avtäckas :) Hursomhelst har det varit grymt varmt, riktig sommarvärme!

Här i hufvudstaden möts jag av en natur som doppats i den gröna färgburken, sommaren har kommit! Det är så fint när man kollar ut genom fönstret, dock har jag fått mer begränsad sjöutsikt ;P Det kan jag stå ut med över sommaren :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0