KB the Beast

Idag har jag gjort två andra viktiga test; 'Vilken Spice Girl är du mest lik' och 'Vilken Disneykaraktär skulle du vara?'
Det första resultatet var ju givet - jag är sporty spice. Det vet ju alla som såg mig under min glansperiod där runt 1998, eller har t-shirts med lämningar av min autograf.
Test nummer två däremot var lite mer nerslående. Jag är The Beast. Vad säger det om mig? Skönheten och Odjuret var i och för sig min första Disney-förälskelse, men ändå.

I övrigt har jag och Max haft en fin helg, jag hade tänkt sprudla över vår bokade resa till NY här idag men eftersom amerikanarna är paranoida får vi inte boka förrän vi skaffat nya pass. BLÄ. Jag trodde inte precis att jag skulle kunna åka dit utan pass, men jag trodde att det gick att boka en resa trots att man inte fått sitt nya pass 4 månader i förväg. Ajöss till alla billiga priser!

Kommentarer
Postat av: Mos

Hämtade min nya älsklingskamera ida! (har dock ej testats ännu eftersom batteriet måste laddas upp, dah liksom kan inte det fixas av jultomten innan han levererar?!) Inga bilder på lyan ännu, men vilket fall kommer vi att hamna där 1 juni. Jag har fått lite jobb på mitt gamla jobb så vi lär ner. Leka då? Med kameran? Ja.

2009-05-19 @ 16:44:05
Postat av: HG

KB the Best <3

2009-05-22 @ 10:32:06
URL: http://shmerb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0