Inne eller ute

Jag blir alltid lika fascinerad av dessa inne- och utelistor. Mest av människorna bakom som Ebba Von S och hennes lilla gäng (inget ont om dom..) som utan pardon och med hela handen bestämmer vad som råkar vara inne just den här lördagen. Ajabaja för den som inte hinner köpa, för nästa vecka är det ute igen!

Som tur är behöver jag inte läsa dessa listor så jag sitter istället och funderar på om jag ska stanna hemma i soffan med godis och en film som tanken var från början, eller om jag ska svida om och dejta Josefin, Madde m.fl. och besöka Fasching. Visa:t säger nej, spenderade gårdagskvällen med mat och i mycket gott sällskap av Mallan, Mallan och Nazanin på Vapiano där det åts gott och skrattades mycket. Men å andra sidan är väl pengarna till för att spenderas på sånt :)

Jag har inget att ta på mig för utekvällar sommartid, min garderob har någon gång under de senaste åren bytt ut alla färgglada kläder mot en svart odefinierbar massa. Det är inte särskilt inspirerande. Har jag tur lyckas Linda ordna så att vi kan komma iväg och plocka ut lite kläder från Rules by Mary-plåtningen på onsdag :)

Kommentarer
Postat av: Helena

amen tänk att få ha det så, bara plocka ut lite kläder på det där viset! ;)

2009-05-10 @ 16:58:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0