Gratis är gott!

Dagens inlägg skrivs med en aningen skakig hand. Jag misstänker att det kan bli jobbigt att ta sig upp ur sängen imorgon :P Åkeshovshallen bjöd till öppet hus, jag och Josefine var inte sena att nappa på gratis träning och bananer :) Det var kanske inte igår jag bodypumpade precis, men det var riktigt skönt faktiskt. Vi passade dessutom på att mäta fetthalten i kroppen, jag var lite skeptisk till en början men efter att ha fått resultatet vill jag gärna tro att det stämmer ;P

Jag önskar att jag kunde få min utsikt här från fönstret att fastna på bild, men jag misstänker att det inte ens är värt att försöka. Det är så fint på kvällarna när man bara ser siluetterna av trädet mot himlen när den är alldeles petrolblå :)
När Macke P kommer nästa vecka ska vi ta en promenad till Plantagen och köpa ett eget litet träd som jag kan ha på insidan också, och lite färska kryddor :)

Annars ägnar jag mig mest åt att fundera på en logga till hemsidan och visitkort. Den ska ju helst vara både personlig, stilren, ändamålsenlig och inte se kopierad ut :P Det är svårt att få allt på samma gång. Bidra gärna med prototyper, tack!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0