Den blinda, den döva och den dumme

Idag har varit en lyckad dag på jobbet. Förutom att jag inledde med huvudvärk för bara tredje dagen i rad har jag också blivit utskälld av en kund som var både döv och blind. För att jag var otydlig. Hon underströk saken med att kasta sin blindkäpp på mig. Om hon kunde höra vad jag sa skulle jag berätta att det var för att hon inte hörde vad jag sa.

Det har hänt andra trevligare saker i veckan, jag och Max firade 1½ igår med hembakt italienskt matbröd och fläskfilépasta :) Det var mums och nu har jag 12 kronor kvar i sammanlagda tillgångar. Resten av helgen ska jag ägna enbart åt att jobba och äta matlådor, innan Victorian och Sanna kommer på besök på söndag och stannar halva veckan, det blir kanoners!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0