Våffeldagen

Jag hade bunkrat upp med våffelsmet, jordgubbssylt, vaniljvisp och allt annat som krävs för en lyckad våffeldag. MEN, mitt våffeljärn är spårlöst försvunnet. Borta. Min kväll är förstörd och jag är hungrig.

Ska jag ringa på hos grannarna?



Mannen i graven bredvid var inte hemma. Eller så ville han bara inte öppna, men något våffeljärn har jag fortfarande inte.

Ska jag ringa på hos min namne i porten bredvid?



Jag har nu snokat reda på var mitt våffeljärn kan ha tagit vägen, och det ser inte bättre ut än att det har hamnat på tippen. Buhä :( Jag har en tydlig minnesbild av hur jag packade ner det, men tydligen inte. Det var kanske inte världens finaste och modernaste ting, men det tjänade mig väl från IB-erans många våffelkvällar ända till nu, och innan dess också
pappa.  Stackars.

Jag sörjer med Desperate Housewives och Digestive till middag, imorgon ska jag träffa Nazanin på stan och shoppa våffeljärn!


Kommentarer
Postat av: Carolin

Thanks! :) Och tack för tipset, det ska jag ta och kolla upp lite nogrannare :P

2009-03-26 @ 11:50:41
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: coolboymax88

stackars dig!:D

2009-03-28 @ 20:58:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0