Snö så långt ögat når...

Sorry för dålig uppdatering. Jag har varit i Falun och varit kär, nog för att där finns både datorer och internet men den där karln har inte tålamod nog för att inte vara i centrum medan jag bloggar.



Jag längtar desperat efter våren. Klimatförändringarna verkar ha tagit paus i år, såvitt jag kan minnas var det längesen det var så mycket snö, så länge?

Eller så är det bara så att jag inte har så mycket att hämta i vintern i år, storstäder har väl aldrig varit det optimala vintertillhållet, men framförallt - ingen bandy! Det känns riktigt tråkigt och tomt, speciellt nu i slutspelstider. Tack och lov är det mycket bandy på tv, just nu vsk-saik lagom till middagen :) Trots att ljusdal är rätt kassa just nu så finns det i alla fall en hel del ljusdalingar representerade i slutspelet, i alla lag utom byn faktiskt.



Jag anmälde mig på couchsurfing igår, och har redan fått en förfrågan från en fransman som vill komma hit och bo. Jag avböjde vänligt, jag befinner mig på studenternas och kollar SM-finaler nästa helg, och tur var väl det för jag behöver nog förbereda mig mentalt en liten stund till :) Redan bekanta som känner för en tur i Stockholm är dock varmt välkomna att hälsa på (Victoria!). Strellan ska i alla fall komma ner i veckan, så då blir vi hundvakter till världens sötaste valp :)



Kommentarer
Postat av: Carolin Eriksson

Vad kul det är att följa din blogg rebecka :) Hoppas allt är bra med dig! Kram

2009-03-13 @ 15:29:58
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/
Postat av: Carro Eriksson

Den är ju iofs ganska ny också ;) Hörde att roffe och helen e i sthlm i helgen och hälsar på, mysigt! Ha det så bra så hörs vi :) Kram!

2009-03-14 @ 10:57:34
URL: http://caroliineriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0