Sunday times

Idag är en riktigt stereotyp söndagskväll, jag är trött och slö och nyduschad, så som det var förr i tiden när jag hade ett fysiskt aktivt liv ;P Enda skillnaden är väl att middagstid är lite senare nu, väntar på att laxen ska bli klar i ugnen.

Helgen har gått alldeles för fort, fredagkväll/natt spenderades med Nazanin på café 60 på sveavägen, jag älskar att man kan fika även efter 18.00 här :D Tiden går fort när man har roligt, plötsligt var klockan över tolv och vi hade fortfarande inte pratat klart. Hur funkade det innan tunnelbanorna gick dygnet runt?

Igår hälsade vi på i Josefines mysiga lägenhet och hade kalas med god mat och gamla bekanskaper. Min kropp bestämde att jag inte skulle med ut, man behöver mycket sömn nu när man börjar bli till åren :P Var heller inte så taggad efter ett antal högljudda diskussioner om klubbar, brats och bonusar. Världen skulle vara lite bättre om folk var mindre giriga, det är min fasta ståndpunkt. Jag höll mig dock långt borta från diskussionerna, var lite väl aggressiva för min smak. I övrigt var det mycket trevligt dock :)

Nu väntar en trevlig vecka med lite jobb och mycket efterlängtat umgänge med H.A. Grovis och Tildebarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0