Cash-in, cash-out, Fasching?


Haallåå!

Det blev en helkväll med Josefine och Madde idag, det var nog precis vad jag behövde :) Kvällen började med ost och kex i Maddes nya lägenhet och slutade på Fasching, där jag kom ifrån alldeles nyss. En avslappnad kväll med gammal god soul och rolig mix av människor, det passar mig mycket bättre än brathäng på Stureplan. Det var dock tydligen så länge sen jag var ut och faktiskt dansade att jag glömde det viktigaste; skor som är garanterat blås- och skavfria. Det funkar ju fint med klackar så länge man bara ska stå och hänga och se allmänt snygg ut på tråkiga fancy klubbar (jag brukar inte lyckas så bra), men ska det dansas gäller annat!

En bra kväll var det i alla fall, det kommer vi garanterat göra om :) Och när man ändå varit uppe så här länge kan man lika gärna nattsudda lite till, brukar jag resonera. Så nu ska jag kolla coachsurfing, blev inspirerad av Maddes resa. Har fnulat på det där ett tag men inte riktigt vågat prova, men efter goda recensioner kanske det vore lite spännande ändå. Om jag lånar ut min bäddsoffa nu kanske någon vill ha mig som inneboende på Kuba inom en överskådlig framtid?

Efter jobbet imorgon vet jag en sak som ska göras, och det är städning av lägenheten! Resten får vara till på måndag, för på kvällen hägrar bara sängen och söndagsfilmen!

På återseende :)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad bra att du hinner roa dig lite också:)

2009-03-08 @ 13:19:00
Postat av: Vickan!

Skönt att höra att du är ute o svägnger dina lurviga! Och städning av lägenheten, det kan inte vara möjligt? Slagit huvudet?!

O nåde dej om du också lättar på vingarna o flyger ifrån mej och detta land! jag lovar, jag bitermej fasst i resväskan din ... mohaha.

Hörs snart vännen :)

2009-03-08 @ 19:04:56
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/
Postat av: Cooling Max

Heeej hej! kul att du går hem och skriver blogg mitt i natten, galning!:D

2009-03-10 @ 14:31:45
URL: http://what did you call this?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0