Tredje helgen i Mars..

Det har varit en fantastiskt fin dag på Studenternas, om man ser till allt utom resultaten. Edsbyns svit blev bruten efter 5 år, men spänningen var det definitivt inget fel på. Linnea & Fia fick inte heller med sig några guld hem, men väl ett silver. Det är i alla fall bra för bandyn, som vi brukar säga :P
Jag ser att folk gottar sig allt dom kan åt att byn "bara" fick silvret i år, och så kan det väl vara. Det jag förundrats och fortfarande förundras över är att folk, istället för att lägga energin på att förbättra sig själva, väljer att fokusera på att hata de som är bättre. Vore det inte mer sunt att vilja bli så bra att man kan slå dem istället för att hoppas på att de ska bli sämre eller ha otur?

Hursomhelst har jag sannerligen blivit bortskämd två helger i rad nu, förra helgen av pappi med wallmans och hotellfrukost, nu av svärfar med bandyfinaler och trerätters :) Och jag bara tackar och tar emot!




Så här glada var vi innan finalen..  

        

Nu var det slut för den här gången, jag har en hemlig önskan om att veteranerna i aik tar en längre paus nu så att jag kan göra comeback nästa vinter istället ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0