Sleepwalker

Det kan vara så att våren kom idag. I såna fall tar jag emot den med öppna armar! Det var liksom något som kändes i luften, och det var varken snö eller regn :P Kanske var det Tilde som tog den med sig, hon var på snabbvisit över dagen och kikade in på jobbet, som el liten aptitretare liksom. H.G. trodde kanske att hon skulle kunna smita undan lördagkvällen, men du vet, DET FUNKAR INTE SÅ! Tack och lov :)

Trots vårens eventuella ankomst var jag sjukligt trött imorse. Ett tag fruktade jag att jag börjat med mina 02.00-uppstigningar igen, men hur många gånger jag än kollade så var klockan faktiskt 07.30. I mina mer stressade perioder i livet (läs; IB) vaknade jag av någon anledning alltid prick klockan två och trodde att jag skulle upp. Ofta hann jag både äta frukost, sminka mig och titta på klockan 100 gånger innan siffrorna på skärmen liksom kopplade till hjärnan och sa åt mig att det var fel. Efter ett tag lärde jag mig känna igen symtomen, så när jag inte kunde fästa ögonen blev jag alltid lite misstänksam. Men så har det varit hela dagen idag, så antingen är jag bara virrig eller så vaknar jag upp till en måndag imorgon, fast på riktigt.

Jag tror mig dock i alla fall ha jobbat idag, skänkt ett bidrag till Carolines insamling på http://www.svenskakyrkan.se/vatten/index.html#/insamling/LFNZ,  och ätit korv med bröd till middag. Det kallar jag en festlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0