Pics

Är precis hemkommen från en superb kväll på Golden Hits och "Lost in Las Vegas"! Pappsen bjöd med på supé och show och det blev verkligen en lyckad kväll :) Fantastiskt duktiga artister, skön stämning, god mat och, såklart, trevligt sällskap :) Tack för det!
Annars idag har jag hunnit lunchat med pappa&Helén också, samt sett Linnea, Fia och Edsbyns herrar ta sig till SM-final :) Det blir en formidabel dag på Studenternas nästa lördag!




Johanna har skickat bilderna från plåtningarna vi gjorde för någon vecka sedan, det blev faktiskt några som jag verkligen gillar. Det är alltid svårt att välja men här är några, som ni säkert redan sett i miniatyr;














Dock hittar jag alltid massor med saker som jag kunde ha gjort bättre och varit mer noggrann med, det är något man får ta med sig från varje plåtning. Några av dom här kan ju eventuellt vara början till portfolion, men där ska ju vara perfekta bilder.. Kan ni se vilka detaljer jag tänker på? ;P


Fotograf; Johanna Nyholm
Modeller; Linnea, Amy / Stockholmsgruppen
Makeup&Hår; Jag, såklart :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh vilka fina bilder! du är så duktig!

Kommer hem mellan 5-14 april, befinner du dig i hälsinglandet eller i stora staden då?



ps. måste skryta om att jag redan vart på stranden två gånger och har kirrat försommarbrännan;P

2009-03-15 @ 17:13:08
Postat av: Therese

Vi kanske ses nästa helg, vi ska ju också till Uppsala och se SM-finalen. Blir du kvar under kvällen?



Många kramar.

2009-03-16 @ 12:29:31
URL: http://tessielessiesdagbok.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0