Multikulturell

Hejhej!

Idag har jag fått prata spanska på jobbet :) En mexikanska och hennes dotter behövde plocka ögonbryn, det var faktiskt riktigt härligt att babla på igen, även om det nog kunde upplevas som lite knackigt, hehe :P Huvudsaken är väl att man försöker har jag hört? Det vore så fint att kunna prata flytande, jag kan inte låta bli att bli lite sugen på att flytta dit en sväng igen. Men den här gången får det i såna fall bli i någon liten och mysig by i dom södra delarna, där man inte kan göra annat än prata inhemskiska, surfa och äta gott :)

Har också hjälpt Vicke att intervjua potentiella au-pairer idag och således fått öva lite på den engelska vokabulären med :) Alltså borde jag nu sätta mig ner och sammanfatta intervjuerna, men med tanke på att middagen uteblev och jag har jobbat hela dagen såå, ja. Jag äter yoghurt och tittar på Victoria Silvstedt istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0