Helloo

Det bästa med att bo ensam är att man kan sjunga för full hals när somhelst på dygnet. Jag har blivit inspirerad av gamla slagdängor som vevas runt på jobbets stereo och ska leta fram min gamla best of-skiva med Madonna :)

Jag funderar på om det ska vara musik på hemsidan sen, eller om jag ska skippa det. Det är ju roligt, men tråkigt om någon skulle bli bortskrämd, haha. Det måste ju passa till bilderna också helst.
Planerar en till plåtning med Johanna, nånting med lite galnare smink skulle behövas i min portfolio, det är ju inte min starkaste sida. Men skam den som ger sig innan hon provat!

Det finns sååååå hemskt mycket fina kläder nu, H&M är bättre än någonsin tror jag? Eller är det bara stockholms vårutbud som imponerar kanske, annars har ju gävle varit alternativet och det säger ju en del.. Inte deras flaggskeppsbutik direkt :P Lycko jag har fått värdecheck på mq också, det tycker vi om :)

Nu ska jag ladda hem lite god musik och njuta i soffan tills max kommer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0