Hej igen, Helg!

Tänk att dom kommer varje vecka, som klockan :P Jag skulle ha varit ledig i helgen och umgåtts med HG, men när det gick i stöpet kunde jag lika gärna jobba. Alltså ligger jag hemma i soffan ikväll :) Imorgon ska jag dock dejta med Madde och Josefine, förmodligen ska vi få dregla lite över bilder från NZ, Thailand, NY med flera. Moa har lämnat mig idag för två månader på resande fot i Asien, Helena & Emil är redan där. När åker jag?

Vi åker på påskafton, egypten it is. Det ska bli helt fantastiskt skönt! Den senaste veckans lokala väderprognoser  för stockholm har sett ut ungefär såhär;






Ser det inte roligt ut så säg? Dom har blivit tvungna att färglägga kanterna på landet i väderrapporten för att man ska se vad det ska föreställa under det gråa, haha.

Solen tittade dock fram en timme igår och då skyndade jag mig att knata till några olika träningsanläggningar. Herreminskapare vad dyrt det är att träna här! Men det vore väldigt skönt att komma igång igen. Men vem vill ha bindningstid på ett träningskort egentligen?

However, nu ska jag äta digestive och läsa på om Egypten :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0