Hej Helg!

Nu är i och för sig helgen slut snart, jag tog lite paus och ägnade min tid åt Max istället för bloggen. Men den har varit trevlig i alla fall, jag har jobbat men vi har också hunnit med buffé&melodifestival med Vicke och Patrik.

Mamma ringde igår och gjorde mig glad, jag ska få se solen i år också!! 
                                                                                                  
                                                                                                           
Kolla mamma, här kan vi bo;


 

 

Best beaches: Agadir, Morocco 



Jag åker gärna varsomhelst dit det är varmt, men Marocko vore häftigt :)


  





Så här kan det se ut när Helen Borg (makeupartist) och ELLE besöker Marrakech, helt okej tycker jag! Marrakech sägs ju vara en inspirationskälla för många stora designers och kreatörer, och man kan tydligen hitta både det ena och det andra på basarerna där :) Jag skulle gärna ta med mig ett mosaikbord hem, hur packar man det?

Vi vet ju alla vad det är för dag idag, jag väntar bara på att kycklingen ska bli klar och klockan 21.00. Söndagsfilm it is!

Kommentarer
Postat av: Vickan!

ta mej meeeeeeed. vartsomhelst, närsomhelst, hur som helst! (förutom med buss!) hihi ^^ jag är det perfekta resesällskapet.

2009-03-02 @ 16:37:35
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0