Core

Jag har tränat idag, tjoho! Jag och Josefine var och provtränade på Sats, coremusklerna kommer att lida av viss träningsvärk imorgon :) Men hemskt skönt att röra på sig igen!

Jag har insett att alla bilder inte går att klicka upp, varför har jag dock ingen aning om. Det finns säkert en logisk förklaring till det som man kan förstå om man är det minsta teknisk. Not me.

Pappa har nu dömt ut alla läckande rör i mitt badrum, ännu en sak som inte jag rår på. Jag kan ju inte precis ringa fastighetsskötaren :P Men jag antar att jag blir tvungen till att tjata på min hyresvärd igen, det vore ju tråkigt om nåt skulle krascha totalt och jag blir så kallad 'ansvarig'.

Nu är det söndagkväll, we all know what that means. Ciao!


Kommentarer
Postat av: Lillis

Du måste ha valt att ha bilderna i miniatyrform samtidigt som du valt en liten strl på dom.. måste ändra där de står typ 200 px och allt vad det kan vara tror jag :p men de ser fina ut! :D ses på lördag!

2009-03-18 @ 16:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0