Brännskadad

Här sitter jag och är handikappad efter att ha stoppat handen i ugnen. Inte så smart. Och ganska ont gör det också.
Men maten blir nog god, jag och älsklingen börjar bli ganska tajta i köket nu :) Idag vankas det kycklingpaj med fetaost och soltorkade tomater, hoppas det blir mumma.

Två lediga dagar med sol, det är ju extremt lyxigt! Hoppas det fortsätter så under helgen.  Jag och Vicke spenderade morgonen på tv4 och fick prova glass i tv, det kan jag stå ut med :) Tyvärr kanske de som tittade blev bländade av min blekhet och missade oss. Hursomhelst, som den glasskännare jag är valde jag instinktivt den "bästa" glassen, dvs den med minst tillsatser och färgämnen. Dessutom godast, eftersom det var en Ben&Jerrys :D

Det är något med Barcelona som lockar en tillbaka, jag blir mer och mer sugen. Framförallt när möjligheten finns att både plugga och ha praktik, med studiemedel. Som vanligt när det är dags att söka nya kurser blir det alldeles virrigt i kolan :P

Kommentarer
Postat av: victoria

vadå glass smakare i tv? vad har jag nu missat? inte barca utan mej,d et vet du va!? (; saknar dej kåmpis, kom hem snart!

2009-03-20 @ 09:24:07
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0