Veckans nya

Kors i taket, blogg.se funkar!
Det händer ju ungefär en gång på miljonen.

Jag hade mycket att skriva igår, men nu har jag glömt bort vad :P Jag har i alla fall fått min första förfrågan från hemsidan och ägnar kvällen åt att njuta, dels för att jag är ledig imorgon och dels för att jag har så mycket träningsvärk så att jag ändå inte vill röra mig mer än nödvändigt. Tack vare det har jag haft tid att läsa på lite (betoning på lite) om EU-valet, och nu har jag nog bestämt mig, med hjälp av DNs och HDs test ;P Eftersom jag jobbar på söndag tänkte jag fira min lediga dag med att rösta. Förutom det ska jag köpa sängben och tvätta, lycko mig!

Helgen hemma var mysig och extremt kort, som vanligt. Jag hann med att bränna mig, bada benen i Borrsjön, äta massor med efterrätt och tårta hos Tilde och svänga de lurviga på Torön som faktiskt var över förväntan :) Andelen för fulla, medelsålders män med ölkagge hade dock gärna fått understigas som omväxling, men man får väl ta det onda med det goda.

Jag tänkte börja med veckans resmål. Jag längtar ju alltid nånstans och på det viset måste jag i alla fall hålla mig till ett i veckan. Dessutom kan jag räkna vilket som återkommer flest gånger när jag ska bestämma mig för ett sen :)
Jag börjar stort med...(drumdrumidrum); Varberg! Det är mest bara för att jag och Lisa bestämde oss för att jag ska åka ner där andra veckan i juli och för att jag börjat kolla på tågbiljetter, så nu längtas det!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

förfrågan, hemsidan?? berätta berätta berätta!!!!!

nu ska jag iväg och provjobba som receotionist! den du! :)

2009-06-03 @ 09:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0