Ge mig söndagsfilmen och en B&J!

Regnet verkligen öser ner, jag vill ligga under en filt i soffan med B&J och film! Tyvärr har Bingolotto ersatt söndagsfilmen, och därmed står söndagkvälls-hoppet till Lotta Engberg. Katastrof.

Jag skulle i vilket fall sova tidigt eftersom det ska fotas turistbroschyrer för Sigtuna tidigt imorgon bitti, men det ser ut att regna bort. Hoppas på tisdag istället, smhi lovade mig sol då :) 

Jag behöver för övrigt utöka min umgängeskrets med en stockholm/ljusdal-pendlare, som bara skulle älska att ha mig som sällskap i bilen. Tyvärr känner jag inte en kotte med dom premisserna, så om ni har någon på lager får ni gärna presentera oss ;P Hade tänkt åka hem på semester några dagar den här veckan men SJ sätter käppar i hjulen för det. När ska kollektivtrafiken bli gratis? Tänk vad vi skulle kunna minska utsläppen! Jag skulle till och med ha råd att betala lite mer skatt för den sakens skull. 

Syster lämnade regnet och drog till Boston imorse, I wanna go too! Nu blir staden ännu lite ensamnare :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0