Nattsudd

Jag har börjat samla ungdomspoäng så här på äldre dar och har nattsuddat istället för att blogga :P

Har precis kommit hem från butiken efter att ha ägnat hela kvällen åt inventering, det är alltid lika kul. Den här gången hann vi i alla fall hem innan tuben slutat gå, det är alltid bra :) Borde sova för länge sen.

Igår spenderade jag natten på en kall äng på gärdet med Nackagänget Sonjagon, som spelade in sin första musikvideo i stockholmsnatten. Det var kallt som fan men kul att hänga på, jag stannade inte hela natten eftersom jag jobbade idag, men tillräckligt för att inse att det kommer bli en sjuk video! Jag gjorde sminket på killarna medan Linda fixade Wilhelmina i Jesper Brandts studio - jag är värdelös på att lämna visitkort när jag har chansen.
I övrigt har jag hunnit med både att jobba och ha en mysig lördagkväll med Josefin och Madde, vi åt som vanligt ost och kex innan vi satte oss på amaranten med en varsin Loka och snackade skit halva natten :)

Har trillat in några bröllopssminkningar genom hemsidan, I like! Måste försöka byta bort något datum från jobbet dock.

Lyssna här, eller kolla in dom på 'Where the action is' på fredag!
Sonjagon - We are coming over tonight

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0