Semester!

Wow, vilken pärs. Jag hade verkligen sett fram emot att gå på U21-final på söndag! Straffar är värdelöst, heja sverige.

Annars packar jag väskan och drar till Varberg imorgon, semester it is! Det ska bli fantastiskt underbart jättebra att lalla runt i sveriges mysigaste stad med Lisa och Malin, ta den där efterlängtade surfingkursen och bada i havet :)

Mysigt har det också varit Stockholm i veckan, älsklingen har förgyllt tillvaron och vi hittade två nya smultronställen i Pepes italienska delikatesser på söder och stikkinikkis hemgjorda och ekologiska glass i city :) Jag älskar sommar!

Dessutom har jag tjänat in lite kläder från Weekday som anländer till hösten, det är bra. Två nya bröllop, också bra.
Allt är väldigt bra, bara. På återseende efter Varberg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0