Forum für alle

Idag har jag gjort allt som jag skulle utom att köpa sängben. Det var helt enkelt inte så lockande att åka hela vägen till Ikea när jag enbart har råd att köpa sängben och dessutom inte fick nåt sällskap när Moa skaffat jobb bara sådär hastigt och lustigt. Istället hängde jag med Maddie efter att ha hämtat ut passet med den fulaste bilden som kanske någonsin har skådats. Håret är flottigt och ringarna under ögonen mörkare än vanligt. Min teori är att de försöker skapa en så hemsk bild som möjligt för att gestapopolisen i tullen ska kunna bedöma huruvida man har anlag för terrorism eller ej. Jag riskerar att bli misstänkt nästa gång jag försöker resa någonstans.

En annan nytta jag gjort idag är att försöka sätta mitt namn på de forum där någon eventuellt kan komma att leta en makeup artist. Det är faktiskt lättare sagt än gjort, för var letar man nuförtiden förutom på google? Jag har i alla fall registrerat mig som företag på eniro och hitta, det kanske kan vara bra såhär ett halvår försent :P
Eftersom jag är lite ofrivilligt ledig nu i juni hörde jag också av mig till Linda S och Helen B för att få assa, och det blir en musikvideo-inspelning redan på fredag :) Kanske även en reklamplåtning för apoteket på måndag, vi får se. Jag ska mest se och lära, och förhoppningsvis få lite kontakt med fotoassistenterna så att vi kan göra bilder till portfolion senare. Det blir kul :)

Nu hoppas jag mest på sol till helgen, för då ska det ut och dansas!

Kommentarer
Postat av: Moa

Våga bara riskera IKEA på måndag!! :) Isåfall har vi tagit ut varsin veto-rätt, och är då kvitt.

2009-06-03 @ 22:10:04
Postat av: erartiela

App for Angry Birds

Postat av: molikyet

Cigarettes online » Blog Archive » E-cigarettes rising in popularity, but risks still unknown

2014-10-12 @ 19:31:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0