Fantaaguacolabeer?

Ååh, sommar! Ledigt! Jag ligger vid havet i varberg och har det underbart. Det är som utomlands, bara det att man slipper försäljarna :) lisa fick ta en sväng in till jobbet så jag roar mig själv en stund med att skryta om hur bra jag har det. Det är strålande väder, vilket är perfekt för allt utom surfing :b vi funderar på att prova vind-varianten istället, det ser trots allt rätt lockande ut det också i 20-gradigt vatten :) förutom att njuta av sol har vi hunnit med en sväng till ullared och handlat hårgrejer och choklad som vi lyxar med på kvällarna. Ikväll ska vi dock ut på kombinerad hus/fotoexpedition, så vi får väl se om jag kommer hem igen :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Våga bara hitta ett hus 100 mil härifrån! Im glad youre glad, but enough is enough! :)

2009-06-30 @ 21:09:49
URL: http://mbjornstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0