'4 dejs, then schi iss a Bostonian'

Systeryster lyfter mot Boston på söndag, det blir roligt för henne och tråkigt för mig. Jag har ju vant mig vid att bjuda in mig själv på middag minst var tredje vecka nu :P Det kommer ju bli lite tomt förstås. Å andra sidan kommer hon att ha det underbart med karriärskoppen i högsta hugg, och dessutom blir det mycket enklare för mig att beställa smink som inte finns att få tag på i Sverige :D Ska boka biljetter vi med så fort min andra halva har hämtat ut sitt nya pass, han är nästan lika snabb som Forta Johnson :)

I alla fall har jag just varit i Huddinge och kollat fotbollen, det var trevligt med många mål. Jag hade också fått medlemsbeviset från a-kassan, däremot inte pengarna som dom dragit en gång för mycket. Men jag har ju bara väntat en månad på att dom ska rätta till sina fel, så jag kan väl vänta en månad till :P

Resten av dagen har jag spenderat med en provsminkning och sen umgänge med Linnea, mysigt. Jag skulle kunna spendera alla dagar så, några timmars jobb och många timmars fritid. Det tror jag alla skulle må bättre av :)
Nu ska jag knåpa på en faktura, sen är det läggdags!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Din enorma arbetsiver måste du ha fått efter pappsen!

2009-06-13 @ 12:32:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0