Beat It

Jag fattar inte hur man får videon att synas direkt här på bloggen, men det här är grymt! Inte bara för att jag älskar Michael Jacksons musik, men vem vill inte kunna dansa så :)

Tillbaka i hufvudstaden är jag sen igår, då jag lyckade hitta till Willys efter att ha cyklat vilse längs en aningen för stor väg och svettats mer än önskligt. Jag älskar att min cykel numer bara har en växel. Den högsta. Jag hittade i alla fall billigt lammkött, och inte behövde man backa ut ur gångarna där heller :) Dessutom är det fantastiskt skönt att cykla, åtminstone på plan mark.

Idag har jag strosat runt på stan med Eva och Madde, hittade en überbillig frisörsax och käkade färskpotatis&lax på stadsmissionen. Det var ett rån för så lite mat men det går ju trots allt till ett bra ändamål, får man hoppas.

Jag skulle ge en tå för att kunna börja rida och dansa eller ha nån annan rolig sysselsättning här nere, jag längtar efter det. Tyvärr måste jag i såna fall byta jobb först, och det är inte lika enkelt :P Imorgon ska jag i alla fall provsminka en brud och hennes tärnor, och efter det är semestern slut för den här gången. Prisa KB för USA om 1½ månad!

Kommentarer
Postat av: Victoria,

kul med cykel .. spec i din egna 'garage uppfart', fy fan för högsta växeln i den mördarbacken! haha :)

2009-07-12 @ 22:32:51
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0