'56 dejjs, then we are bostonians and new yorkers!'

Bokat, betalat och klart!
Min älskling och jag åker till New York för vidare färd mot Boston den 31 augusti :D
Säkerligen kommer det att komma en billigare resa innan dess, men vi tyckte att det var dags att boka eftersom Obamaland är som dom är med visum och annat galej. Vi ska bo mitt i city, vid Penn Station så att vi har nära till allt. Jag ser fram emot att strosa i Central Park, äta frukost på Starbucks, gå på museum, fota skylinen och fira min födelsedag i max och systerysters sällskap :) Dessutom vet jag precis vad jag ska önska mig i för tidig födelsedagspresent - nytt objektiv till kameran!

Min plan är att resa med en i stort sett tom resväska, att fylla med massor av smink! Sephora kommer att få några jobbiga dagar :)

Nu ska jag njuta av semestern hemma i Ljusdal och börja läsa på om the big apple, see ya!

Kommentarer
Postat av: Moa

Omg! Jag trodde aldrig att er resa skulle bli av!! Kulkulkul! Men när ska du komma till Sthlm egentligen? trummar långsamt med fingrarna i bordsskivan :)

2009-07-06 @ 08:46:40
URL: http://mbjornstrom.blogg.se/
Postat av: Lovisa

Men fyy vad kul!! hur länge blir ni där? När kan du komma till Helsingborg!?, det är en grym sommarstad!

2009-07-06 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0