<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kollakolla vad jag fick i inflyttningspresent av den undersköna H.A Grovis! Hon vet vad jag vill ha hon, trots att vi tycker olika om allting :) Hon är snyggare än någonsin också, min vän.



  



Igår var det alla våra arma hjärtans dag, jag firade med att jobba. Men min älskling överträffade sig själv och överraskade mig med det här när jag kom hem;




 



Resten av kvällen spenderade vi med "The Wrestler" på bion, den var rätt bra. Efter all superkritik trodde jag dock att den skulle vara ännu mer gripande. Men helt klart värd att se!

Vi packade ner butiken i Solna i kartonger idag, det är dags för renovering. I och med det kunde jag fylla på Body Shop-förrådet här hemma med allsköns väldoftande grejjer, som kan matcha den nya fina tvålen :)

Som en sista uppmaning innan jag återgår till söndagsfilmen och mys med Caroline tänker jag bara säga att jag tycker att alla ska byta startsida till www.godstart.se och ge en slant till någon bra organisation varje gång ni är ute och surfar!


Kommentarer
Postat av: Linnea

Hej vännen! Hoppas allt är bra med dej! Fin bloggen är! Tänkte bara tala om att man inte kommer någon vart om man klickar på bilderna.. för oss nyfikna som vill se bilderna i stort format du vet ;P kram!

2009-02-15 @ 23:20:11
Postat av: Den "undersköna"

Joo, för mig funkar det fint! Tänkte bara tala om det med, så du inte sliter dig i håret av frustration :)

Tack för den korta, men ack så trevliga stunden i storstan!

Men, "underskön", haha, va?

2009-02-17 @ 05:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0