Rabattatabattan!

Idag har jag fått mitt nya rabattkort från FACE Stockholm, det tackar vi särskilt för! :) De har faktiskt väldigt trevliga rouger om inte annat, som man kan plocka ihop egna paletter av. Det kan man på MAC också men där är det värre med rabattkort tyvärr :P  Den här gången blev det i alla fall på 30%, lite konstigt att man får mindre rabatt när man jobbar på riktigt jämfört med med när vi gick i skolan och hade fyrtio. Men dom kanske tänker att man handlar upp sig ordentligt medan man pluggar...jag kan säga att så är det alltså inte! Usch, vad det var tråkigt att leva fattigt. Jag är i och för sig inte så tät nu heller men jag kan betala hyran i alla fall :)

I veckan är jag ledig både ons-tors och helgen, det är lyxigt. Planen var att jag skulle få assa Helen i veckan men det funkade inte eftersom plåtningarna blev flyttade ifrån stockholm, så nu ska jag ägna tiden åt att träffa bland annat Josse, jacke och lillan, mycket trevligt det med förstås :) Dessutom ska jag kolla in något gym här i närheten (kors i taket!) och se om det är värt att spendera marslönen på ett träningskort. Flåset skulle säkert tycka att det var en fin idé.



 FACE Stockholm News No. 1    
      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0