Testplåtning

Det har snöat mer än 2 dm på ett dygn här, jag gillar egentligen snö men inte när man två dagar tidigare njutit av våren som gluttade fram. Och definitivt inte är man blir tvungen att släpa runt på rullväskan i den! Och det måste man ju när det är plåtningar på g, som igår. Det blev en lång dag, men jag tror att det blev två eller tre bilder som jag kan använda till portfolion så småningom :) Så här ser smakproven ut, oredigerade;


 





Det var alltså en testplåtning med Amy från Stockholmsgruppen. Alla bilderna är inte riktigt i min smak, men fotografen var duktig så vi ska förmodligen jobba ihop igen på onsdag. Även stylisterna var sköna så dom ska hjälpa mig och Hanna på nästa plåtning vi gör.

Resten av helgen har jag spenderat hos systeryster i Huddinge, vi har kollat på melodifestivalen och slappat, det är lagom på en ledig helg tycker jag :) Nu är det söndagsfilmen som hägrar, äntligen! Det är det bästa med söndagar, idag tillsammans med fruktsallad, vaniljyoghurt och digestivekex :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Nej men fy för snö! Jag har precis gått genom hela ljusdal två ggr med drivor upp till axlarna, oskottade trottoarer och sedan pulsat med str 45 stövar på gården och ÄNDÅ fått snö i skaften - sedan tänkt tanken "imorrn bär det åter till våren". NEJ men skit i det då!!



Schyst söndagsmums! Vart kommer den inspirationen ifrån? Ses på tisdag och kolla TV? :)

2009-02-22 @ 23:29:12
Postat av: Malin

Tyckte det var riktigt coola bilder.Ha en fortsatt bra kväll. :) Malin.

2009-02-23 @ 21:30:27
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0