Testplåtning 2

Det blev en väldigt sömnlös natt inatt, förutom att den från början var väldigt kort. Någon från porten bredvid mådde fruktansvärt dåligt och höll mig vaken i närmare en timme med vrålande och skrik på hjälp. Och jag menar fruktansvärt dåligt, med tanke på hur tydligt det hördes trots att det var från den andra ingången. Det tog mig en kort stund att fundera ut var och vad det var för nåt, sen spenderade jag ytterligare en stund åt att fundera på om jag skulle ringa polisen eller ambulansen. Ambulansen kom dock ungefär i samma veva som jag bestämde mig för att jag borde ringa, så det blev lugnt till slut.

I alla fall, upp 05.30 skulle jag, oavsett antal timmar sömn, upp för att plåta och såhär blev det;



Fotograf: Johanna Nyholm, Modell: Linnea B, Stylist: Jennifer W, Makeup&Hår: Jag :)

Jag tror bilderna blir kanon, dom är redan fina och sen Johanna pillat lite med retuschen blir dom ännu bättre :) Och då lyckades jag ändå börja dagen med att klämma fingrarna - dom gör fortfarande ont!

Har hämtat kläderna hos Ida Sjöstedt idag också, det blev en kappa och en skjortklänning size;tält, ni kanske får se bilder sen :) Nu, duschen!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Jag är så stolt över dig!!

2009-02-26 @ 17:54:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0