Postservice

Så har äntligen posten kommit till rätta, efter många om och men. Jag har fått användning för de detektivtalanger jag övade upp som liten Kitty Drew-fantast idag kan man säga. Kusligt nog bor det en till Rebecca Svensson på Barrstigen i Bromma, trappuppgången bredvid för att vara exakt, och hon har glatt ovetandes fått avier i tid och otid från posten som egentligen ska till mig. När jag äntligen lyckats bena ut det och hämtat vad jag trodde var paketet från mamma blev jag lite fundersam när det låg visitkort i påsen istället. Det var i och för sig också bra men det betydde ju att ett paket fortfarande var på villovägar, så efter ytterligare en timme lyckades jag lista ut vart det hade tagit vägen också. Men nu sitter jag i alla fall här och smaskar alla hjärtans dag-choklad från mamma :)

Jag har fått mycket frisk luft med promenaderna till och från postkontoret, så det är ju positivt. Annars har jag ätit lunch med Josefin och lagt in mitt CV på SVT. Tänkte besöka Nordiska Museet ikväll och titta på utställningen Modebilder (från 1940 till Idag) och Fair Fashion? Det är tydligen tema Mode på onsdagkvällarna framöver, det låter trevligt :)

Gissa vilken som är äldst :P


  foto Peter Mårtensson

Foto: Peter Mårtensson

  "Jean Patchett with Map" by Louise Dahl-Wolfe 
                                                     
Foto: Louise Dahl-Wolfe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0