Multitalent

Den första ensamma kvällen i nya lägenheten blev sådär bra. Jag blev tvungen att plocka fram mina rörmokeri-talanger eftersom avloppet i duschen strejkade. Det var alltså första gången jag duschade här, jag har jobbat hela dagen, och jag hade inte ätit middag vid översvämningstillfället - ni kan föreställa er hur det osade i badrummet.

Annars känns det bara fint här, mamma&berra hjälpte mig att flytta i helgen och med sig hade dom förstås Strellan, min lilla goding :)     

 

På onsdag är jag ledig för första gången på två veckor, tjoho!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken tur att inte du är blond och att vi pratades vid före duschen:)

2009-02-09 @ 18:05:21
Postat av: Victoria.

Väldigt massa tur barbro! haha :)

2009-02-10 @ 09:51:48
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0