Inspiration

Efter en dag som känts väldigt lång är jag äntligen ledig i två dagar, det känns utomordentligt skönt faktiskt! Imorgon ska jag ta sovmorgon och kanske inviga badkaret för lite vardagslyx innan max kommer. Jag misstänker dock att det kan innebära problem med tanke på att inget annat i mitt 'nya' badrum har fungerat särskilt bra hittills, idag strejkade också toan. Tur att moa var på besök och kunde fixa det :)
Funderar på om jag ska slå en pling till Linda eller Helen och höra om dom inte har några jobb nästa vecka som jag kan vara med och assistera, det vore bra att göra det lite oftare.

För övrigt skulle jag också gärna bli inbjuden till Mac's inspirationskväll med Terry Barber, det skulle vara helt okej! Bara så ni vet till nästa gång, liksom. Jag behöver öva på att vara lite mer extrem, lite inspiration till det skulle inte skada. Jag fnular dock på några idéer som jag ska övertala Hanna att fota sen, så ni får se :)

För övrigt kollar jag med ena ögat på "Victoria Silvstedt; My perfect life" på fyran (ja, jag har fortfarande bara svt & 4:an), hon besökte Bollan i dagens program, det är mycket spännande. Därifrån får man inte direkt mycket inspiration, haha.
Men nu, läggdags!


mac-hello-kitty-main-21        Så här kan inspiration från MAC se ut...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0