I mitt badrum...

...Vill jag ha såhär fina grejjor;
Hansen & Co - endast högklassiga produkter   

Jag har alltså kikat på lite heminredning idag, det finns massor av fina tvålar och sånt man kan ha mest bara för att titta på i badrummet :) Jag tänkte försöka göra det lite mysigt där nu när jag har badkar och allt.
Jag borde ju egentligen handla på TBS för lojalitetens skull och för att tvålarna är grymma, men flaskorna är ju faktiskt inte lika fina! Tänkte släpa med mig Max på NK imorgon istället och flanera lite bland alla fina dofter och burkar :)

Nu väntar jag bara på att han ska komma hem med bakpulver så att vi kan baka scones till kvällsfika!


Kommentarer
Postat av: Anonym

förpackningarna är viktigare än vad man tror! J'adore le blog btw!;)

2009-02-15 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0