Beeep

Sitter hemma i soffan och kollar på Mästarnas Mästare, dagens första utmaning är beep-testet. Är det någon mer än jag som minns ångesten?! Usch. Men det skulle ha varit intressant att testa sig efter galna Lars fys-sommar, den hösten var min bästa formtopp hittills :P

Imorgon var min enda sovmorgon, då ska jag kliva upp 05.30 för att göra en plåtning. Smarta jag. Jag har redan försovit mig 1/2 dagar den här veckan, mobilen får nog ligga på behörigt avstånd från sängen imorgon..
Det blir någon typ av pojkvännens skjorta-bild, det är allt jag vet så långt. Jag kan inte komma på vilket märke som haft otroligt snygga såna bilder, tror att det kanske var Calvin Klein men det är väldigt mycket naket av Ljungberg som kommer upp om man googlar det ;P Återstår att se om vi kan konkurrera med dom!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du är så flitig min vän!

Själv har jag precis tagit mig upp - illamåendet har ersätts av knivar i skallen till följd av gårdagens fattiga intag. Men det är skönt att ha nåt att skylla på så man kan sova till 10.30 utan dåligt samvete.. :)

2009-02-25 @ 11:10:04
Postat av: Malin

Visst e man jämt som tröttast på morgonen...just då man bara MÅSTE gå upp :) Ha det bra...

2009-02-25 @ 17:54:06
URL: http://jasminofriends.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0