Hejdå!

Hej hopp, nu åker jag snart! Jag har packat, utan lista, gjort matsäcksmacka och köpt färdlektyr. Jag ser fram emot att inställa mig i mental koma och ligga platt i solstolen med Obamas memoarer i händerna :)

Hade det inte varit för mamma&berra hade jag varit tvungen att jobba hela påsken och det kan jag gott klara mig utan - idag hade vi 6 kunder på 3 timmar. Inte kul. När ska Sverige tagga ner och anamma resten av världens tempo? Vem i hela världen har akut behov av att shoppa på röddagar, när man kan göra det alla andra dagar året runt?

Jag tycker om fredagkvällar, jag tittar på Så ska det låta och får utlopp för mina +30-drag. Men vad i hela världen hade tönt-idol-ola på sig? Jag har alltid haft svårt för honom, framförallt när han har plyschbyxor a'la bumbimamma på sig. Blåa.

Nu ska jag somna till en film och ställa in hjärnan på ledigt :)

Kommentarer
Postat av: Moa

Laser blogg och saknar faktiskt det inskrankta livet med macka och svt...

2009-04-17 @ 15:49:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0