Up, up and away!

Här har det inte hänt mycket på ett tag. Den senaste veckan, eller 7 dagarna om rätt ska vara rätt, har sannerligen rusat förbi. Att ha besök av mina allra bästa var en höjdare, det skulle jag verkligen  behöva lite oftare. Sen dess har jag också firat systerysters födelsedag, blivit bjuden på middag hos trevliga kollegor och bråkat med grannen om tvättstugan (jag förlorade, men bara för att jag råkar bo olagligt!). Och nu sitter jag här med Winnerbäck och en middagsmacka och en nystädad lägenhet. När Lasseskivorna åker fram tillsammans med städningen vet man att det är vår, och att jag mår bra. Eventuellt med några spår av nostalgi, fast jag är ju inte nostalgisk längre.

Jag ser verkligen, verkligen fram emot en veckas semester. Även om jag inte tjänat ihop till den själv så är den välförtjänt tycker jag :) Jag har dock varken packat eller skrivit packlista, det är nästan så att man kan börja rita kors i taket. Jag försöker komma ihåg utan listor, vara lite mer spontan liksom ;P Kommer säkert ångra mig när jag inser att jag glömt något därnere. Men vi ska trots allt på charter, vad kan man behöva som inte går att skaffa där? Möjligtvis laddare till kameran, så den ska jag packa på en gång. Kanske får ni se någon bild under veckan, beroende på internetutbudet på hotellet.

 Glad Påsk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0