Home sweet food

Hallå!
Nu är vi hemma igen, utvilade och glada en liten stund till :) Det har varit en fin vecka i Egypten, med mycket sol, snorkling och lata dagar. Ryssarna infriade varendaste liten fördom om osmaklighet och fylla, underhållningasteamet aktiverade oss med "Hey Hey, It's a sunny Holiday!"-rörelser, andelen extremt överviktiga människor över 65+ var cirka 70% och allt var bara som det ska vara på chartersemester :)  

Jag kunde gärna ha semestrat en vecka till, jag trivs bra när det största problemet är om man ska sola vid poolen eller havet ;P Jag väljar dock alltid havet, så det är ju inte ens ett problem :) Maten däremot var ingen riktig höjdare, lite för hög magsjuke-faktor för att man ska kunna slappna av ordentligt. Hela familjen klarade sig dock bra jämfört med många andra som låg magsjuka hela halva veckan och fick dropp och annat läskigt. Men tacka vet jag svenska köttbullar!
Med mig hem fick jag en aningen mindre vit kropp, en halvrisig kista och fina sjalar som blev kvar på flygplanet :)

Väl hemma igen har jag redan hunnit jobba, fått ett trevligt mail från Linda om att jag ska få betalt i lite kläder sen jag assade på Rules by Mary-plåtningen och nästan blivit överkörd vid ett övergångsställe. Jag funderade helt allvarligt på om jag skulle anmäla gubbjäveln eftersom jag såg att han såg mig men ändå körde, men jag vet inte var man ska ringa så jag nöjde mig med att skrika och drämma matkassen i bilen.

Mitt mål den närmsta tiden är att få igång hemsidan, folk har börjat droppa in titt som tätt i butiken för att fråga om bröllopssminkningar, så det börjar brinna i knutarna om jag ska hinna sno några av dem :) Om ni skulle råka vara på g att gifta er eller vet någon annan som ska skrida till altaret så kan ni ju höra av er!



     

                

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0