Falun

Jag hade rätt, våren kom! Men jag åkte till Falun och kände på snön istället.

Jag är bara här över dan, åker tillbaka till hufvudstaden imorgonbittida och jobbar sent, men sen ska jag vara ledig hela helgen och bara umgås med Tilde och förhoppningsvis Caroline :) Jag har massor med planer som vi ska hinna med, ska äntligen gå på den där utställningen på nordiska och gärna hinna till stinsen och köpa glasögon, gå på musikal (dyrt!), äta god mat och baka kladdkaka, kanske gå ut, ja, ni vet. Som det brukar vara när jag har planer. Återstår att se hur mycket som hinns med, förmodligen ingen blogg i alla fall :P

Såg kenzas bilder för 'she store' igår, I believe I could do it better.. Men, då måste man visa framfötterna. Jag försöker få tid till det i höst.
Sommaren börjar så smått utforma sig, har 2 veckors semester i juli, en vecka tänkte jag spendera hemma med Strellan och Borrsjön och den andra i Varberg med Lisa och surfingkurs :) Om jag nu får som jag vill, det kan ju lika gärna bli en hel sommars ofrivillig semester. Jag och Max har i alla fall bokat Thåström+Ternheim i Sthlm 3 juli, dags att börja lyssna in sig! Dessutom räknar jag med ett flertal Skansen-besök, hoppas dom släpper artisterna snart!

Nu ska jag gå ner till Falun City, metropolen. Jag hittar bara dit så det är inte så mycket att välja på när max är i skolan, stackars mig ;P På återseende efter helgen!


Kommentarer
Postat av: HG

Men blä på dig. Du vet att jag kommer, bara inte exakt när du vill. PUSS PUSS! Ses på söndag morgon, pigga och glada som lärkor! :D

2009-04-03 @ 16:20:09
URL: http://shmerb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0