Dagens reflektion

Det låter som att jag får jobba en hel del i sommar ändå, det är ju för väl om man ska kunna betala hyran :P Har några förslag på g till hösten också, så kanske den närmsta framtiden ukristalliserar sig snart :)
Faktiskt har jag också bokat in sommarens första brudmakeup, tyvärr inte genom mitt företag utan genom butiken, men wtf. Jobb som jobb :) Och erfarenhet är ju alltid bra!

Det är inte precis så att resor mättar, tvärtom. Nu vill jag bara åka bort ännu mer, som vanligt :) Tänkte mig en långweekend för att hälsa på Lovisa i Montpellier, ta tåget därifrån och få den begärliga dosen av Barcelona. Tåg- och båtluffa i Italien & Grekland, jatack! För att inte tala om ridresan till argentina med tjejerna på jobbet som vi spikade idag ;P Jag tror inte människan är gjord för att jobba mer än för att överleva egentligen. Konstaterade idag att ju äldre man blir desto mer ignorerar man alla signaler som djur naturligt ska följa som att äta när man är hungrig och sova när man är trött. Man kan nog säga att vi egentligen gör allting fel, vi människor ;P

Det var dagens reflektion. På återseende!

Kommentarer
Postat av: Carolin

På Åhlens bidde det ändå :P Fy vilken tur! Jag och Tobbe satt och tittade på Hitta hem på 4an då en cocker pojke som hette Felix hade sprungit bort och vi sa att det nog är bland det värsta som kan hända.. usch! Hoppas att Knoppen håller sig i styr ;) Vad kul med brudmake, du måste lägga ut bilder efter! :) Kram på dig!

2009-04-22 @ 17:58:12
URL: http://caroliineriksson.blogg.sen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0