Byta jobb, någon?

Idag var en sån där fin dag som hade all potential att bli bra, men som ändå inte blev riktigt sådär som man hade önskat. Det blev snarare en sån där dag då jag bara vill byta jobb till vad som helst utom det jag har nu, och det är ju synd eftersom det egentligen är ett rätt bra jobb. Jag är bara så trött på att vara säljare, det verkar så lockande att vara kontorsråtta ett tag, jobba 8-17 och vara ledig varje helg. Ja tack.
Men ,eftersom jag känner mig själv så vet jag ju också att jag skulle tröttna efter en månad och vilja byta jobb. Igen. Otåligheten är min ständiga följeslagare.

Jag har dock påbörjat projektet "Mysfaktor; KB" och inledde med ett besök på Ikea igår med systeryster och Patrik. Handlade tyger och kuddfodral för att tvätta bort lite av Janey och lägga till lite mer av mig här hemma. Nu är det ju ingen, inklusive mig själv, som riktigt vet vad som är jag, men jag har i alla fall bestämt mig för att Indiska är en mycket bra affär :) Dessutom ser jag fram emot att åka på loppisturné i Hälsingland i sommar, då ska det fyndas! Mest vill jag ha ett gammalt runt bord av järn med sirliga fötter som jag kan göra mosaikbeläggning på :) Och en fin spegelram att göra anslagstavla av, så hör av er om ni har nåt i gömmorna :P

På onsdag bär det av mot Bollnäs/Ljusdal för långhelg med ledigt, det ska bli verkligt skönt! Som vanligt har SJs tidtabell och mitt schema osynkat totalt, så vi får väl se när jag kan tänkas komma fram, om jag kommer fram överhuvudtaget. Men det är mitt mål i alla fall. Innan dess ska jag hinna med ett till gratispass på SATS med Josefine imorgon, personalmöte och jobb. Tur att jag blivit en hejjare på att packa både snabbt och lite! :)

Kommentarer
Postat av: mia

Om du får några minuter över i helgen ( inte fre fm dock för då är det bakisvarning... :p ) så kan du väl höra av dig så vi kan ta en fika och surra lite.



Ha det underbart!

Kram

2009-04-28 @ 00:05:04
Postat av: victoria

ta med mej på loppisrunda!!!

2009-04-28 @ 08:06:14
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se/
Postat av: Moa

Vet inte vad jag som arbetslos ska kommentera pa detta, ville mest bara saga hej.. ;)

2009-04-30 @ 11:43:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0