Cashing

Hej där!

Mos har pikade mig i förrgår för att jag inte uppdaterat när det hänt så mycket på senast tiden. Läs; Moa flyttade in i fredags och det blev visserligen genast mycket hemtrevligare, men inte nog för ett helt inlägg ;P
Gårdagen samlade däremot några poäng i kategorin händelserik - Jag jobbar plötsligt extra på Team Sportia Pub. Bara tillfälligt men ändock tre dagars penningar och fler chanser vid behov. Det lovar jag att min skrala kassa kan behöva! Har gjort av med mer pengar än jag vill erkänna på bara dryga 3 veckor. Visserligen på saker som mat och hyra främst och visst smink och annat skolmaterial i andra hand, men ändock. Leva snålt var uppdraget. Stockholm är dyrt.
- Jag gick vidare i Body Shops rekrytering, tack och lov! Ska träffa en butikschef imorgon och hoppas få veta på en gång om jag får jobbet eller inte. Jag ringer dig efteråt HG!
- Insåg att jag på Sportia jobbar med en modell. Inte en hobbymodell utan en Nadja som jobbat för både Mikas och Stockholmsgruppen. Insåg när hon sa det att hon var rätt bekant. Jag är nu inte just så intresserad av modeller, Men - jag hoppas hon har några bra och billigare vänner som vill modella för min portfolio, tack!

Det var den dagen. Imorgon står alltså Body Shop, MakeupStores visning och jobb på Sportia på schemat. Sen är det äntligen helg, och inte vilken som helst. Jag blir ju trots allt tjugoåring på fredag! Familjerna och Max kommer och det blir italienskt och annat gott :)

R

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Grattis Rebecca!

2008-09-05 @ 12:15:06
URL: http://www.maddebaras.com
Postat av: Lillan

GRATTIS!! :D

2008-09-05 @ 19:38:28
Postat av: Moa

Tror det är dags att pika lite igen... :)

2008-09-10 @ 09:13:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0