Touch up

Hej! Tänkte bara uppdatera lite från bussen till viken. Har gjort min första visning idag, Coulisses hårvisning, och det har varit grymt roligt! Lovade att vi skulle få bilderna sen så jag lovar att dom kommer på bloggen tillsammans med alla andra som jag inte lagt upp än :b men det har varit en lång dag så nu ser jag fram emot en mysig helg med lilla familjen och kalas :) för övrigt hängde lasse anrell av alla utanför salongsfönstret när vi sminkade, lite udda. Det var allt för nu :) på återseende! R

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tjena tjejen. Jag provar att skriva igen. :P Hur är det med dig? Vad är det för skola du går på och får du pengar genom csn? Jag är lite intresserad av att läsa till makeup artist, men här nere i Danmark får man inte pengar genom att läsa till det och vad jag har läst på csn så får man inte pengar av dem heller.?



Hör snart av dig.

Puss Rebecca

2008-09-20 @ 15:18:12
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jodå, allt är bra här, men jag trivs inte så himla bra på arbetet, så funderar på att söka nåt annat. Inte roligt att må dåligt varje gång man ska på jobbet, det håller liksom inte i längden.



Jag har faktiskt inte intresserat mig för det förrän på senare tid. En av mina vänner här nere i Danmark har pratat om det och sen när jag läste om det på din blogg så blev jag ännu mer intresserad än jag varit tidigare. :) Kostar det mycket i Sverige? Jag har tittat på en utbildning här i Danmark och den skulle kosta för en hel utbildning på ett år (så man blir makeup artist) 54.000 danska kr. OM jag skulle vilja läsa till det, så vill jag ju egentligen gärna jobba så mycket så att jag inte behöver ta så stort lån. Meeen, det kan ju bli svårt. :P



Vad har du för dig i helgen då?

Kramar

2008-09-21 @ 00:32:34
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0