Ekorrhjulet

Ganska så snabbt så börjar allt snurra ganska snabbt. Nej, men det är ju alltid så att antingen händer inget eller så händer allt. Just nu känner jag att det är en himla massa att göra, det är plåtningar och trendveckor och jobb här och jobb där. Jag fick jobb på HM idag, det kan bli riktigt roligt. Hoppas det funkar bra att kombinera allting, som det känns nu springer jag fortfortarefortast runt, runt i ekorrhjulet. Som Caroline ;P Insåg också att nu när vi går in på trendveckorna på skolan så återstår sen bara lite fantasismink och annat småplock, sen är det som slut. Hemska tanke.

Imorgon väntar en plåtning jag stylat själv, och spenderat exakt hela dagen med att springa runt på stan och handlat rekvisita som jag räknar med att få lämna tillbaka efteråt :P Har säkert varit inne på 5 HM och 4 lindex + kappahl, twilfit, åhléns och cubus innan jag hittade ett par vanliga, riktigt vita strumpbyxor på barnavdelningen på den absolut sista butik jag orkade gå till.  Det genererade för övrigt i skavsår. Vi kommer att hålla till på Dramaten, det tror jag kan bli riktigt häftigt. Ska tydligen finnas en stol format större där som man kan klättra runt på, typ som i Byn med andra ord.
Här är några smakprov från plåtningen i söndags förresten;

  



Max har varit här i veckan, jag hatar när han åker. Jag älskar när han är här dock. Vi har bara umgåtts med varandra och haft det mysigt, önskar att det kunde vara så jämt. Men snart åker jag hem på ett minihöstlov och det förtjänar jag.

På återseende!
R


Kommentarer
Postat av: Syster

Fina bilder. O grattis till jobbet!

2008-10-16 @ 22:43:34
Postat av: Moa

Om my god! Jag börjar snart oroa mig för att jag blir den fattige i hushållet! Imorrn bär det av till Svall och hämtar bil om den vill starta :) Isåfall kommer den hem till oss redan på måndag. Mums i lagoma mängder för den ska inte överanvändas, absolut inte! :D Tänker på dig i vår stora lägen

2008-10-16 @ 23:39:41
Postat av: Linnea

Hej där! Grattis till jobbet! Snacka om att vara eftertraktad på arbetsfronten! Fina bilder! :) Jag hör av mig när det är dags att besöka ikea! :) Hoppas allt är bra!!

2008-10-18 @ 10:54:32
Postat av: stina

Heeej Becca !!

Jag hade ingen aning om att du hade en blogg och nu blev jag tvungen att spendera min lördagsmorgon med att plöja igenom allt ! : )

Så himla roligt att läsa, och av vad jag läst verkar du ha det bra.

Ser även att du håller på bli en grymt duktig make up artist !!

Det är så roligt att se ! Eftersom jag själv kämpat på med make up men inte kommit vidare långt. Hår är mer min grej ; )



Vi ses kanske nästa helg : ) Ljusdal och dex för hela slanten !



Stor KRAM

2008-10-18 @ 11:02:35
URL: http://stinakampe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0