Planer

Äntligen börjar det gå mot sommar! Blåsten tillåter mig dock fortfarande inte att ligga i bikini vid mitt paradis på Borrvägen och höra vågorna klucka mot bryggan men jag kan se ljuset i tunneln där framme :)

Min mamma var verkligen värd att firas i Söndags, hon är en klok kvinna hon. Vi har kommit fram till mycket bra den senaste veckan. Imorgon ska vi dessutom ta en tur till Hudiksvall där en hårolog ska få försöka trolla tillbaka allt mitt tappade hår. Kanske gör hon det fantastiskt volyminöst och lockigt på köpet, vem vet. Jag hoppas i alla fall :)

Ett till äntligen är att jag nu kommit igång med träningen, det var på tiden. Har införskaffat kortet på Pace, fått ett intervallschema och invigt inlinesen. Har tillbringat min lediga dag idag med styrketräning och Sofis mode, två trevliga ting. Nu var jag kanske inte i min bästa tyngdlyftningsform, tvärtom, men jag försökte trösta mig med att tänka på det faktumet att jag faktiskt inte gymmat sen Spanien. Om det nu ens kan räknas, var kanske inte mina mest planerade och målanpassade pass. Men någonstans måste man ju börja!
Förutom Hudik imorgon ska vi dessutom till Byn en sväng för att utvärdera säsongen som var, och kolla av läget inför nästa också antar jag. Det kan ju bli intressant. Kul att träffa tjejerna ska det definitivt bli i alla fall! 

Apropå kul att träffa saknade människor så har jag och Lisa just planerat in min tripp till Varberg i sommar, underbart! Det längtar jag till :) Kanske tar vi en surfarkurs där på den Varbergska rivieran också :) Måste öva lite inför Kuba ;P Sparandet går faktiskt bra, värre går det kanske med reskompisar. Någon som är sugen?

Maten väntar på mig, på återseende!


Kommentarer
Postat av: Vickurt

Jag vill också surfa i kuba och dansa till latinska rytmer.

2008-05-26 @ 22:11:12
URL: http://victoriaerhardsson.blogg.se
Postat av: Moa

Skönt att du fått lite struktur i den öerhettade skalle! Minns nu också att det faktum att du endast är 19 år kan vändas från "du är ung och måste göra nåt av livet" till "du är ung och har hela livet framför dig"...
Jag har fått lite luddiga besked om jobbet i Täby, dock inga bestämda arbetsdagar. Som det ser ut nu flyttar jag ned till midsommar och chansar helt enkelt - kombinerat med fortsatt jobbsökande!
Älskar dig!

2008-05-28 @ 12:53:34
Postat av: reb

jag vill också surfa i kuba juh!

haft en bra dag? =)

2008-06-08 @ 12:31:30
URL: http://rjl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0