Måndag, Soldag, Skiddag

Efter många om och men och söndagkväll slutade dagen med skidåkning i Järvsö och strålande väder. Jag blev nästan överväldigad av att det faktiskt var både sol och snö och lagom kallt. För första gången den här så kallade vintern. Jag skattar mig fortfarande lycklig som fått spela i inomhushall i 3 år.
Efter 4 månaders tjat fick jag äntligen med älsklingsmax till skidbacken tillsammans med mig och älsklingspappan. Det var på tiden men innebär också att jag måste spela golf i sommar. Återstår att se om det var värt dealen.

Efter frisksportandet var vi så utslitna att vi blev tvungna att sova både lunch och middag, med godispaus däremellan. Men det var lika bra att passa på med godiset idag för imorgon ska jag ta tag i mig själv och min självdisciplin igen. För första gången på länge. Inget godis (efterrätt en gång i veckan är okej), träningen börjar igen efter 2 veckors vila, det blir stark och pace tills någon tar tag i barmarken. Dessutom får jag huset och matsedeln för mig själv i en månad, jag siktar på mycket frukt och fisk och vällagad mat, haha. Troligt. Jag som misslyckas med att steka blodpudding. Men jag ska göra mitt bästa i alla fall.

Jag väntar på Wallander som egentligen inte ens är bra och fördriver tiden med att titta på bostadsrätter i stockholm och uppsala. Hittade en underbar lägenhet på söder som jag bara måste köpa! Prislapp endast 7 miljoner.

Nu är det bara 44 minuter och 53 sekunder kvar tills filmen börjar. Wiihoo.

På återseende.


Kommentarer
Postat av: mia #21

Om du ska spela golf vill jag följa med och vara publik... ;p
Hoppas vi ses på innebandyn i morgon.

2008-03-25 @ 19:34:03
Postat av: Moa

mmm... min tes kring din produktion börjar lukta mer och mer sanning. :)

2008-04-01 @ 22:45:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0