Hej Bloggen

Påskjobb

Då var jag här igen. (OBS! Moa!)

Påsken har faktiskt varit glad, huset är fullt av moster och syster och kusin och pojkvänner och annat katten släpat in, hehe. Nej, men det är trevligt :) Jag firade visserligen min påsk mestadels igår och ägnade dagen till att jobba, nyss hemkommen från ställe #2. Funkade ganska fint. Och nu funderar jag på om jag är en sorglig varelse som sitter hemma när alla andra är ute eller om det är det enda rätta efter en lång dag. Jag saknar verkligen min lilla familj ibland. Intet ont om mina favoriter här hemma men helst vill jag ha allihopa på samma ställe :) Finns tendenser till en liten sådan bollnässvacka igen, men bara liite. Det funkar ju rätt bra här hemma nu.

Jag vet någon som behöver träna upp sina handleder om vi ska slippa tappade tallrikar i framtiden. Och bättre passningar för den delen. Det är jag!

Osten och kexen väntar på mig. Tänkte bara överbevisa mina tvivlare ;P

Hejdå Bloggen

Kommentarer
Postat av: Lillen

Jag är imponerad.. Några månader till sen så ;P

2008-03-23 @ 11:56:35
Postat av: Moa

Måste erkänna mig slagen! Två inlägg inom samma månad?! Jag lägger ner då mina besökssiffror i medelsnitt ligger på -2... och en av dessa är jag då jag kollar om någon kollat in. inte särskilt motiverande att skriva till sig själv om hur man spenderar dagarn... :p

2008-03-23 @ 12:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0